Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.0 i-VTEC o mocy 155KM i oznaczeniu K20A miał zastosowanie w samochodach HONDA Accord oraz Stream. Konstrukcja silnika prosta, z rozrządem opartym na łańcuchu i systemem zmiennych faz rozrządu. Jest to bardzo dobra sprawdzona jednostka, praktycznie bezawaryjna. Największym problemem może być spalanie oleju silnikowego w którym sygnałem jest głośna praca silnika przy rozruchu – koniecznie sprawdzać poziom oleju
Silnik z lat produkcji 2003-2004 miał problem z zacierającym się wałkiem rozrządu – dosyć droga naprawa. Po montażu instalacji LPG może dochodzić do wypalania się gniazd zaworowych. Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty. Jest dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny. Jeśli ktoś szuka jednostki o sportowym zacięciu to silnik jest idealną propozycją.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik o oznaczeniu K20AX z lat 2003-2004 przy przebiegu około 150 tys .km dochodziło do wytarcia walka rozrządu !!!
| Średnia (głosów: 12) | (8.5) |
| Trwałość | 9.3/10 |
| Utrzymanie | 7.8/10 |
| Dynamika | 8.5/10 |