Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volkswagen 1.05i 8V SPI 45KM EA111 miała zastosowanie w modelach segmentu B VW Polo oraz Seat Ibiza. Konstrukcja 4-cylindrowa wyposażona we wtrysk jednopunktowy z rozrządem opartym na pasku. Silnik uchodzi za trwały jednak zdarzają drobne usterki osprzętu oraz awarie uszczelki pod głowicą, przeważnie spowodowane większymi przebiegami. Poza tym kierowcy narzekają na zbyt duży pobór paliwa jak na tak mały silnik oraz samochód rozwiązaniem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: jednopunktowy
Oznaczenia silnika: AAU/AEV
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |