Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.6 16V VVT M16A o mocy 103, 106 lub 107KM znajdziemy pod maską Suzuki Liana, SX4, Grand Vitara II a także Fiata Sedici. Konstrukcja silnika bardzo trwała o niskiej awaryjności. Silnik charakteryzuje się dobrą dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz niskim poziomem spalania. Jest możliwość instalacji LPG lecz silniki montowane na kraje europejskie mają słabszą głowicę, co skutkuje jej uszkodzeniem po 20-30tys km! Trzeba również pamiętać o regulacji zaworów co 20-30 tys.km. Poza tym silnik spisuje się bardzo dobrze jest cichy i praktycznie bezawaryjny .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (7.3) |
| Trwałość | 6.5/10 |
| Utrzymanie | 8.5/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |