Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.3 16V VVT M13A o mocy 90, 92, lub 94KM znajdziemy pod maską Suzuki Wagon R+, Ignis II, Swift IV, Liana a także Subaru G3X Justy. Jednostka wyposażona w zmienne fazy rozrządu. Konstrukcja silnika bardzo trwała o niskiej awaryjności. Silnik charakteryzuje się dużą niezawodnością oraz niskim poziomem spalania. Jest możliwość instalacji LPG lecz silniki montowane na kraje europejskie mają słabszą głowicę co skutkuje jej uszkodzeniem po 20-30tys km! Trzeba również pamiętać o regulacji zaworów co 20-30 tys km. Poza tym silnik spisuje się bardzo dobrze.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (9.4) |
| Trwałość | 9.3/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |