Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.6i 16V SOHC G16B o mocy 94KM, 97KM lub 98KM był montowany w samochodach Suzuki Vitara I, Grand Vitara I oraz Baleno I. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 400 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 90.000km.
Do najczęstszych problemów trzeba zaliczyć drobne awarie osprzętu , przepustnicy, alternatora czy elektryki. Jednak nie jest to duży problem, ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a napęd jest łatwy w naprawie. Jak przystało na japońskie konstrukcje, silnik lubi wysokie obroty, wtedy jest bardzo dynamiczny i żwawo przyspiesza niestety przekłada się to na wyższy poziom spalania. Atutem jednostki jest jej trwałość dobra dynamik oraz przyzwoita kultura pracy.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 3) | (7.2) |
| Trwałość | 7.3/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 7.3/10 |