Silnik 1.5 VVT o mocy 102KM znajdziemy w Suzuki Swift.Jednostka o trwałej i nieskomplikowanej konstrukcji co przekłada się na dużą żywotność oraz niska awaryjność można rzec że praktycznie zerową. Dużym atutem jest zastosowanie mechanizmu rozrządu opartego na łańcuchu!!!. Jedynym minusem jest dosyć spore spalanie alternatywą jest możliwość montażu instalacji LPG musimy pamiętać jednak o regulacji luzów zaworowych co 20-30 tys.km !!! Po za tym silnik spisuje się bardzo dobrze jest cichy ładnie pracuje i jest praktycznie bezawaryjny .
Specyfikacja
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
16
Typ wtrysku:
wielopunktowy
Zalety
trwała jednostka
prosta konstrukcja
niska awaryjność
przyzwoita dynamika
Wady
wysokie spalanie
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Łańcuch
Ilość oleju silnikowego:
3.8 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
Przegląd serwisowy co 1 rok
Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 1)
(9.3)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
8.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:
10
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
9
9
0
Najbardziej awaryjna część
20%
20%
10%
0%
0%
20%
30%
Suma głosów:
10
Opinie użytkowników
21.12.2017Karolek
(9.3)
Opinia:
Silnik mocny dynamiczny z niezłym kopem,fajnie się zbiera jest elastyczny i cichy.Dobry do miasta i na trasy nie męczy co ważne,sa silniki co po przekroczeniu 120km/h zaczynają męczyć głośno chodzić ten jest idealny.Na tomista w mieście nie trzeba się mordować ze zmiana biegów zbiera się
z niższych obrotów po lekkim dodaniu gazu.Spalanie różne zależy jak się kręci u mnie średnio 7.5 ale zdarzają się miesiące w mieście gdzie spalanie wychodzi 10L.Polecam silniczek może zaskoczyć nie jednego i co ważne jest bezawaryjny