Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.5 VVT M15A o mocy 99, 102, 109 lub 112KM znajdziemy pod maską Suzuki Ignis, Swift, SX4 a także Subaru G3X Justy. Jednostka o trwałej i nieskomplikowanej konstrukcji, co przekłada się na dużą żywotność oraz niską awaryjność. Dużym atutem jest zastosowanie mechanizmu rozrządu opartego na łańcuchu.
Silnik wyposażony jest także w zmienne fazy rozrządu. Jedynym minusem jest dosyć wysokie spalanie, alternatywą jest możliwość montażu instalacji LPG, musimy pamiętać jednak o regulacji luzów zaworowych co 20-30 tys.km! Poza tym silnik spisuje się bardzo dobrze, jest cichy i praktycznie bezawaryjny .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (9.2) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.5/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |