Rover

Silnik Rover 2.0i 16V 136KM 20T4H

198
Kategoria: Silniki Rover
Silnik Rover 2.0i 16V 136KM 20T4H

Silniki Rover są stosowane w samochodach marki

  • Rover
  • Land Rover

Silnik Rover 2.0i 16V 136KM 20T4H miał zastosowanie w latach 1992-1999  w szeregu modeli Rover. Konstrukcja czterocylindrowa DOHC z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na pasku. W opinii użytkowników silnik uchodzi za trwały, jego dynamika jest na dobrym poziomie jak również osiągi. Po stronie minusów trzeba niewątpliwie zapisać dosyć duży poziom spalania, rozwiązaniem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dorba dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • dostępność części

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami