Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Rover 1.4i 16V 103KM 14K4F był stosowany w latach 1988-2005 w szeregu modeli koncernu Rover oraz w FSO Polonez. Konstrukcja 4-cylindrowa z podwójnym wałkiem rozrządu napędzanym paskiem wyposażona we wtrysk wielupunktowy. Silnik znany na rynku z Poloneza, był on bardzo chwalony za dobre osiągi, niezłą dynamikę oraz przyzwoity poziom spalania. Jednostka trwała, nie sprawiała użytkownikowi większych problemów poza drobnymi awariami osprzętu oraz elektryki. Nie stanowiło to jednak problemu ponieważ części było pod dostatkiem a serwis nie był skomplikowany.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |