Rover

Silnik Rover 2.0i 16V Turbo 197KM-200KM 20T4G

316
Kategoria: Silniki Rover
Silnik Rover 2.0i 16V Turbo 197KM-200KM 20T4G

Silniki Rover są stosowane w samochodach marki

  • Rover
  • Land Rover

Silnik Rover 2.0i 16V Turbo 197KM-200KM 20T4G został pierwszy raz zaprezentowany w roku 1992 wraz modelem Rover 220 Tomcat. Silnik  pochodzi z rodziny T i jest jego odmianą, w której wprowadzono doładowanie. Jednostka zyskała na dynamice, przez co stała się jedną z najmocniejszych odmian silników Rovera. Każdy potencjalny użytkownik musi wiedzieć że użytkowanie auta z tym silnikiem nie należy do tanich. Nie każdy serwis podejmie się jego napraw, również części nie należą do tanich i łatwo dostępnych. Trzeba również pamiętać że spalanie nie należy do niskich co podwyższa koszty jego użytkowania.

Popularne silniki tego producenta


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi

Wady

  • kosztowny serwis
  • dostępność części
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami