Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Rover 2.0i 16V Turbo 197KM-200KM 20T4G został pierwszy raz zaprezentowany w roku 1992 wraz modelem Rover 220 Tomcat. Silnik pochodzi z rodziny T i jest jego odmianą, w której wprowadzono doładowanie. Jednostka zyskała na dynamice, przez co stała się jedną z najmocniejszych odmian silników Rovera. Każdy potencjalny użytkownik musi wiedzieć że użytkowanie auta z tym silnikiem nie należy do tanich. Nie każdy serwis podejmie się jego napraw, również części nie należą do tanich i łatwo dostępnych. Trzeba również pamiętać że spalanie nie należy do niskich co podwyższa koszty jego użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |