Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Rover 1.4i 8V 75KM 14K2F miał zastosowanie w latach 1990-2000 w modelu Rover 200. Jednostka czterocylindrowa 8-zaworowa z wtryskiem wielopunktowym. Użytkownicy sygnalizują problemy z uszczelką pod głowicą oraz problemy z elektryką. Również dostępność części nie zawsze jest łatwa zwłaszcza jak chodzi o oryginały. Poza tym silnik uchodzi za trwały a jego spalanie jest na przyzwoitym poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |