Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Rover 1.8i 16V VVC 146KM-160KM 18K4K był stosowany w latach 1995-2005 w kilku modelach marki Rover. Silnik pochodzi z rodziny K i jest jego odmianą, która została wyposażona w technologię zmiennych faz rozrządu VVC. Niestety jest to skomplikowany system opracowany przez firmę Rover i w razie jego awarii bardzo kosztowny w naprawie. Trzeba nadmienić również że serwis nie należy do prostych jak również dostępność części jest problematyczna. Poza tym silnik może poszczycić się bardzo dobrą dynamiką wysoką kulturą pracy oraz przyzwoitym poziomie spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |