Popularne na rynku

Silnik Rover 1.8i 16V 117KM-120KM 18K4F

1856
Kategoria: Silniki Rover
Silnik Rover 1.8i 16V 117KM-120KM 18K4F

Silniki Rover są stosowane w samochodach marki

  • Rover
  • Land Rover

Silnik Rover 1.8i 16V 117KM-120KM 18K4F miał zastosowanie w latach 1995-2005 w szeregu modeli marki Rover. Jednostka jest kolejną odmianą z rodziny K po wersjach 1.4 oraz 1.6. W porównaniu ze słabszymi odmianami może pochwalić się zdecydowanie lepszą dynamiką oraz wyższą kulturą pracy zwłaszcza na wyższych obrotach. Niestety silnik cierpi na liczne awarie takie jak problemy z elektroniką, która dosyć często szwankuję i bardzo poważną usterka układu chłodniczego.


Ta druga może doprowadzić do przepalania uszczelki pod głowicą, co może skutkować bardzo poważną i kosztowną awarią! Trzeba również nadmienić, że spalanie auta z tym silnikiem nie należy do niskich zwłaszcza w jeździe miejskiej gdzie wynik zazwyczaj jest grubo ponad 10L .Na plus zdecydowanie trzeba zapisać dobra dynamikę oraz przyzwoitą kulturę pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trawła konstrukcja
  • dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • dostępność części
  • awarie układu chłodniczego
  • awarie elektroniki
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 24.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

50%
0%
0%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami