Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 3.2i V6 DOHC 205KM Y32NE był produkowany w latach 1991-2004 i miał zastosowanie w modelu Opla Frontera.Jest to konstrukcja koncernu ISUZU który występował pod oznaczeniem 6VD1.Silnik występował w dwóch odmianach SOHC (Euro2)z mocami 175-190KM oraz wersja DOHC(Euro3) 195-205.Jednostka bardzo trwała o prostej budowie z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem paskowy którego interwał przypada co 100 tys/km.
W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały nie sprawiający użytkownikowi większych problemów. Do największych mankamentów można jedynie zaliczyć dosyć wysoki poziom spalania oraz ceny niektórych części .Po za tym jednostka może pochwalić się dobrą dynamiką przyzwoitą kulturą pracy oraz niezłymi osiągami.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |