Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 2.5 V6 DOHC X25XE o mocy 170KM miał zastosowanie w Oplu Omega oraz Vectra. To kolejna odmiana po wersji C25XE z tej rodziny w której wprowadzono system wtórnego wtrysku powietrza oraz zawór EGR co pozwoliło spełnić bardziej rygorystyczne normy spalin. Silnik bardzo trwały, nie stwarzający większych problemów użytkownikowi, przy odpowiednim serwisowaniu przebieg 500 tys nie jest dla niego problemem.
Do największych minusów tej jednostki należy problem z wyciekiem z pod kopuły zaworów, odpowiada za to niezbyt trwały materiał z którego jest zrobiona. Odpowiedzialna za to jest wysoka temperatura przez którą pokrywa się odkształcała. Serwis tej jednostki nie jest skomplikowany oraz części zamienne są w przystępnych cenach. Poza tym można śmiało powiedzieć, że jednostka 2.5 V6 jest udaną konstrukcją o dobrej dynamice oraz przyzwoitej kulturze pracy.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (8.2) |
| Trwałość | 8.0/10 |
| Utrzymanie | 7.5/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |