Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 3.0 R6 EQ Boost 367KM M256

1419
Silnik Mercedes 3.0 R6 EQ Boost 367KM M256

Silniki Mercedes-Benz (od 2011) są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • Infiniti

Silnik Mercedes 3.0 R6 EQ Boost 367KM M256 wszedł do produkcji w 2017 roku. Konstrukcja silnika o pojemności 3.0l wykonana z aluminium. wyposażona w podwójne doładowanie przy pomocy turbosprężarki oraz dodatkowe elektryczne doładowanie EQ Boost. Jednostka jest układem miękkiej hybrydy z silnikiem elektrycznym o mocy 16kW, z momentem obrotowym 240NM oraz instalacją elektryczną 48V.


Ta dodatkowa moc jest wytwarzana przez zintegrowany alternator rozrusznika który odpowiada za napęd pompy wody oraz klimatyzacji co pozwala na odciążenie jednostki spalinowej. Zadaniem miękkiej hybrydy jest wspomaganie silnika podczas ruszania oraz przyspieszania z niskich obrotów. Te wszystkie zabiegi wpłynęły na poprawę pracy silnika ale przede wszystkim na obniżenie poziomu spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • Miękka Hybryda
  • bardzo dobra dynamika
  • świetna elastyczność
  • niski poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami