Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.8 DOHC MPI 135KM F7P miał zastosowanie w modelach Renault Clio oraz Renault 19 w latach 1991-1996.Wprowadzony na rynek w 1991 roku jako pierwszy masowo produkowany silnik z 4 -ma zaworami na cylinder i podwójnym wałkiem rozrządu. Jednostka o prostej konstrukcji i niskiej awaryjności nie stwarzająca użytkownikowi większych problemów .W 1993 roku ze względu na normy spalin silnik został wyposażony w katalizator .Na plus trzeba zaliczyć przyzwoitą kulturę pracy oraz dobrą dynamikę ,po stronie minusów zbyt duży poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |