Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 3.2 V6 DOHC Y32SE o mocy 218 był montowany w latach 2001-2005 wprowadzony ł zastosowanie w Oplu Omega B.Jednostka trwała o prostej budowie z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem paskowy którego interwał przypada co 100 tys/km. Jest to konstrukcja oparta na odmianie 3.0 V6 X30XE, została wyposażona w dwie sondy lambda, dwa katalizatory, podwójną cewkę oraz elektroniczny gaz.
Te zmiany miały na celu spełnienie europejskich norm spalin EURO4. Te modernizacje spowodowały, że serwis jest kosztowny a części nie należą do tanich. Pod względem walorów jezdnych silnik spisuje się dobrze, jest dynamiczny a kultura pracy jest na wystarczającym poziomie. Niestety spalanie jest na wysokim poziomie rozwiązaniem jest jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.3) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 6.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |