Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mazda 2.3 16V MZR o mocy 166KM miał zastosowanie w modelu Mazda 6.Jednostka z wtryskiem wielopunktowym wyposażona w mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją!!! Kierowcy użytkujący Mazdy z tym silnikiem chwalą jednostkę za wysoką kulturę pracy, przyspieszenie i dobrą elastyczność. Silniki o większych przebiegach mają przypadłości spalania oleju silnikowego, trzeba o tym pamiętać, ponieważ jego pojemność to 3.5L i zużycie około litra może skutkować poważnymi awariami.
Przed zakupem auta z tą jednostką warto sprawdzić stan silnika czy aby nie ma konieczności wymiany pierścieni tłokowych. Czasami zdarzają się drobne awarie osprzętu przepustnicy, silniczka krokowego czy drobnej elektryki. Pojemność oraz moc niestety przekłada się na wysokie spalanie, rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG. Poza tym przypadłościami silnik sprawuje się bardzo dobrze, jest bardzo trwały a jego kultura pracy jest na bardzo wysokim poziomie przez co zadowoli najbardziej wybrednych kierowców.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |