Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mazda 1.8 MZR L8 o mocy 116 lub 120KM miał zastosowanie w samochodach Mazda 5 oraz 6. Jednostka zbliżona konstrukcyjnie do odmiany 2.0 MZR 147KM o zdecydowanie mniejszych możliwościach, słabszej dynamice i ciut wyższym spalaniu. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu z bezterminową gwarancją!!! Kierowcy użytkujący Mazdy z tym silnikiem chwalą jednostkę za niska awaryjność jednostki oraz osprzętu przy odpowiednim serwisowaniu można rzec że zerowa .Dodatkowym atutem jest możliwość bezproblemowego montażu instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 8) | (5.8) |
| Trwałość | 6.1/10 |
| Utrzymanie | 5.8/10 |
| Dynamika | 5.4/10 |