Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silniki Toyota R6 / V6 benzyna są stosowane w samochodach marki
Silnik Toyota 3.5 V6 24V VVT-iW 294KM 2GR-FKS wszedł do produkcji w roku 2015 i zasilał m.in. model Lexus RX czwartej generacji. Silnik zaawansowany technologicznie, wyposażony w podwójny wtrysk paliwa D4-S, system zmiennych faz rozrządu Dual VVT-iW oraz cykl pracy Atkinsona. Jednostka cechuje się bardzo dobra dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz świetnymi osiągami.
Po stronie minusów trzeba zaliczyć drobne awarie osprzętu, niestety nie należą do tanich w naprawie. Najczęstsze to usterki cewki zapłonowej, wycieki oleju od strony obudowy rozrządu oraz awarie pompy wysokiego ciśnienia. Sama jednostka jest bardzo trwała i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuje duże przebiegi bez większych problemów.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy saplin Euro 5/6
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |