Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silniki Toyota R6 / V6 benzyna są stosowane w samochodach marki
Silnik Toyota 3.0 V6 24V DOHC ACIS 188KM 3VZ-FE był stosowany w latach 1991-1996 w modelach Toyota Camry sedan i Lexus ES300. Jednostka V6 z wtryskiem wielopunktowym wyposażona w system zmiennych faz rozrządu ACIS. Konstrukcja nie należy do bardzo trwałych, zdarzają się bardzo poważne usterki takie jak pęknięcia głowic spowodowane przegrzaniem za które odpowiada awaryjny napęd hydrauliczny wentylatora.
Kolejną przypadłością jest spalanie oleju zazwyczaj przy przebiegach 100 tys/km. Ponadto silnik sporo pali a jego części oraz serwis należą do bardzo drogich. Na plus trzeba zaliczyć wysoką kulturę pracy, bardzo dobrą dynamikę oraz dobre osiągi.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |