Toyota

Silnik Toyota 2.0 16V DOHC ACIS 156KM-175KM 3S-GE

1868
Silnik Toyota 2.0 16V DOHC ACIS 156KM-175KM 3S-GE

Silniki Toyota SOHC / DOHC / EFI są stosowane w samochodach marki

  • Toyota

Silnik Toyota 2.0 16V DOHC ACIS 156KM-175KM 3S-GE był produkowany w latach 1990-1993 i miał zastosowanie w modelach Toyota Carina oraz Celica.To kolejna odmiana z rodziny S II  generacji któa powstała przy współpracy Toyoty z firmą Yamaha.Konstrukcja wykonana z żeliwa-blok natomiast głowica odlana z aluminium .Ta odmiana została wyposażona w system ACIS który wpływa na niższe zużycie paliwa oraz dużo wydajniejsze osiągi.Silnik uchodzi za bardzo trwały nie stważający większych problemów.Na plus trzeba zapisać świetne osiągi ,wysoką kuturę pracy oraz bardzo dobra dynamikę .


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • kutura pracy

Wady

  • drobne awarie osprzętu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 150.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.9 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami