Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik Hyundai/Kia 1.0 12V T-GDI o mocy 120KM zadebiutował w roku 2014 na targach w Paryżu. Konstrukcja silnika została oparta na sprawdzonej odmianie wolnossącej z rodziny Kappa 1.0 67KM który był stosowany od 2011roku. Omawiana jednostka przeszła szereg modyfikacji i został dostosowana do obecnie panujących trendów znajdziemy w niej między innymi  wtrysk bezpośredni oraz turbospreżarke. 
Materiał z którego została wykonana to aluminium mowa tu o bloku oraz głowicy co spowodowało że stała się dużo lżejsza od poprzednika.Ponadto cały układ chłodzenia został całkowicie przeprojektowany,jeżeli chodzi o szczegóły to został tak skonstruowany że jego kanały w bloku oraz głowicy są oddzielne to daje możliwość utrzymania różnych temperatur dla bloku wyższych a dla głowicy niższych.Do nowości trzeba zaliczyć układ wtryskowy bezpośredni z 6-otworowymi wtryskiwaczami o ciśnieniu do 2000 barów co przełożyło się na niski poziom spalania.Silnik współpracuje standardowo z przekładnią manualną 6-biegową natomiast występuję również opcja dwusprzęgłowego 7-biegowego automatu DCT.
Co do awaryjności jest ona na bardzo niskim poziomie,użytkownicy sygnalizują pierwsze większe problemy po wyżej przebiegu 200 tys/km,mowa tu o osprzęcie silnika wtryskiwaczy,turbospreżarki czy sprzęgła.Ważną kwestią jest układ chłodzenia a przede wszystkim chłodnica która może łatwo ulec uszkodzeniu  co za tym idzie może dojść do przegrzania silnika !!! To jedyny słaby punkt na który trzeba zwracać bacznie uwagę,po za tym wszystko zostało dopracowane i awaryjność jest praktycznie zerowa.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
																						Hyundai i20 II 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Hyundai i30 III 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Hyundai Kona I 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia Rio IV 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia cee’d II FL 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia cee’d III 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia Stonic 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia XCeed 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    | Średnia (głosów: 2) | (10.0) | 
| Trwałość | 10.0/10 | 
| Utrzymanie | 10.0/10 | 
| Dynamika | 10.0/10 | 
																						Hyundai i20 II 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Hyundai i30 III 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Hyundai Kona I 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia Rio IV 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia cee’d II FL 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia cee’d III 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia Stonic 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)
										
                                    
																						Kia XCeed 1.0 12V T-GDI 120KM (G3LC)