 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik Hyundai/Kia 1.0 12V T-GDI o mocy 100KM to najnowsza odmiana silników z rodziny Smartstream która weszła do produkcji w 2018 roku .Jednostka jest kontynuacją wersji z roku 2014 w której wprowadzono lekką modyfikację. aby dostosować ją do istniejących norm . Konstrukcja silnika została oparta na sprawdzonej odmianie wolnossącej z rodziny Kappa 1.0 67KM który był stosowany od 2011 roku. Omawiana jednostka przeszła szereg modyfikacji i został dostosowana do obecnie panujących trendów znajdziemy w niej między innymi  wtrysk bezpośredni oraz turbospreżarkę. 
Materiał z którego została wykonana to aluminium mowa tu o bloku oraz głowicy co spowodowało że stała się dużo lżejsza od poprzednika.Ponadto cały układ chłodzenia został całkowicie przeprojektowany,jeżeli chodzi o szczegóły to został tak skonstruowany że jego kanały w bloku oraz głowicy są oddzielne to daje możliwość utrzymania różnych temperatur dla bloku wyższych a dla głowicy niższych.Do nowości trzeba zaliczyć układ wtryskowy bezpośredni z 6-otworowymi wtryskiwaczami o ciśnieniu do 2000 barów co przełożyło się na niski poziom spalania.Silnik współpracuje standardowo z przekładnią manualną 6-biegową natomiast występuję również opcja dwusprzęgłowego 7-biegowego automatu DCT.
Co do awaryjności jest ona na bardzo niskim poziomie,użytkownicy sygnalizują pierwsze większe problemy po wyżej przebiegu 200 tys/km,mowa tu o osprzęcie silnika wtryskiwaczy,turbospreżarki czy sprzęgła.Ważną kwestią jest układ chłodzenia a przede wszystkim chłodnica która może łatwo ulec uszkodzeniu  co za tym idzie może dojść do przegrzania silnika !!! To jedyny słaby punkt na który trzeba zwracać bacznie uwagę,po za tym wszystko zostało dopracowane i awaryjność jest praktycznie zerowa.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
 Hyundai i10 III 1.0 12V T-GDI N Line 100KM (G3LE)
																						Hyundai i10 III 1.0 12V T-GDI N Line 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai i20 III 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai i20 III 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai i20 III FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai i20 III FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai Bayon 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai Bayon 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai Bayon FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai Bayon FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Kia Rio IV FL 1.0 12V T-GDI 100KM SmartStream (G3LE)
																						Kia Rio IV FL 1.0 12V T-GDI 100KM SmartStream (G3LE)
										
                                     Kia Stonic FL 1.0 12V T-GDI 100KM (G3LE)
																						Kia Stonic FL 1.0 12V T-GDI 100KM (G3LE)
										
                                     Kia cee’d III FL 1.0 12V T-GDI Smartstream 100KM (G3LE)
																						Kia cee’d III FL 1.0 12V T-GDI Smartstream 100KM (G3LE)
										
                                    | Średnia (głosów: 4) | (7.8) | 
| Trwałość | 7.5/10 | 
| Utrzymanie | 7.8/10 | 
| Dynamika | 8.0/10 | 
 Hyundai i10 III 1.0 12V T-GDI N Line 100KM (G3LE)
																						Hyundai i10 III 1.0 12V T-GDI N Line 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai i20 III 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai i20 III 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai i20 III FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai i20 III FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai Bayon 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai Bayon 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Hyundai Bayon FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
																						Hyundai Bayon FL 1.0 12V T-GDI SmartStream 100KM (G3LE)
										
                                     Kia Rio IV FL 1.0 12V T-GDI 100KM SmartStream (G3LE)
																						Kia Rio IV FL 1.0 12V T-GDI 100KM SmartStream (G3LE)
										
                                     Kia Stonic FL 1.0 12V T-GDI 100KM (G3LE)
																						Kia Stonic FL 1.0 12V T-GDI 100KM (G3LE)
										
                                     Kia cee’d III FL 1.0 12V T-GDI Smartstream 100KM (G3LE)
																						Kia cee’d III FL 1.0 12V T-GDI Smartstream 100KM (G3LE)