Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 1.8i 16V DOHC o mocy 110KM miał zastosowanie w samochodach marki Citroen oraz Peugeot. Konstrukcja z lat 90-tych, nieskomplikowana oparta na prostych rozwiązaniach co przekłada się na łatwość w naprawach oraz dostępności części w niskich kosztach. Silnik jest bardzo chwalony za bardzo niską awaryjność oraz dużą żywotność dochodzącą bez problemu do przebiegów 1 milona km
Jedyną przypadłością tej jednostki są duże ubytki oleju na co trzeba bardzo uważać. Co do poziomu spalania jest on na przyzwoitym poziomie jednak alternatywą może być montaż instalacji LPG. Silnik świetnie współpracuje z instalacją gazową i nie ma problemów z jej obsługą oraz dodatkowym serwisem.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (8.6) |
| Trwałość | 9.5/10 |
| Utrzymanie | 7.8/10 |
| Dynamika | 8.5/10 |