Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Rover 1.6i 16V 107KM-112KM 16K4F był stosowany w latach 1995-2005 w szeregu modeli marki Rover. Jednostka wprowadzona w 1995 roku jako jedna z wielu z rodziny K. W 1999 roku została zmodernizowana – wprowadzono kilka modyfikacji takie jak sekwencyjny wtrysk oraz system MEMS3. Jest to elektroniczny system sterowania i zarządzania silnikiem. Konstrukcja silnika bardzo trwała o niskiej awaryjności z dużą dostępnością części zamiennych. Po stronie plusów trzeba zapisać dobą dynamikę przyzwoitą kulturą pracy oraz niskim spalaniem.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |