Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 2.0i 8V SOHC o mocy 121KM miał zastosowanie w samochodach marki Citroen oraz Peugeot klasy C oraz D. Konstrukcja z lat 80-tych, nieskomplikowana oparta na prostych rozwiązaniach co przekłada się na łatwość w naprawach oraz dostępność części w niskich kosztach. Ogólnie silnik ma bardzo niską awaryjność, jedyną przypadłością są pękające głowice tyczy się to raczej jednostek o bardzo dużych przebiegach, nieodpowiednio serwisowanych. Do mniej kosztownych można zaliczyć awarie drobnej elektryki. Silnik ma przyzwoitą dynamikę jednak poziom spalania nie należy do niskich, alternatywą jest montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
Citroen ZX 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Citroen Xantia 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Citroen XM 2.0i 8V 121KM (XU10 J2)
Citroen Evasion 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 306 2.0i 8V XSi 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 405 FL 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 605 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 806 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Fiat Ulysse I 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
| Średnia (głosów: 1) | (7.0) |
| Trwałość | 8.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |
Citroen ZX 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Citroen Xantia 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Citroen XM 2.0i 8V 121KM (XU10 J2)
Citroen Evasion 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 306 2.0i 8V XSi 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 405 FL 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 605 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Peugeot 806 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)
Fiat Ulysse I 2.0i 8V 121KM (XU10 J2C)