Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 5.0 V8 32V Dual VVT-iE 477KM 2UR-GSE wprowadzona na rynek w roku 2007 i zasilała sportowe modele Lexusa.Konstrukcja zaawansowan technologicznie wyposażona w połączone układy wtrysku paliwa bezpośredniego D4-S oraz rozproszonego MPI.Silnik wykonany w całości z aluminium,posiada specjalną głowicę Yamaha z tytanowymi zaworami.
W ogólnej opinii uchodzi za bardzo trwały,jedynie występują drobne usterki osprzętu.Do najczęstszych trzeba zaliczyć awarię hydraulicznego napinaczna łańucha rozrządu ! Kolejną przypadłością jest pobór oleju około 0.5l na 1000 km ! Po za tym silnik może poszczycić się świetnymi osiągami,wysoką kultura pracy oraz bardzo dobra dynamiką.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |