Toyota

Silnik Toyota 5.0 V8 32V Dual VVT-iE 477KM 2UR-GSE

922
Silnik Toyota 5.0 V8 32V Dual VVT-iE 477KM 2UR-GSE

Silniki Toyota R6 / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus

Silnik Toyota 5.0 V8 32V Dual VVT-iE 477KM 2UR-GSE wprowadzona na rynek w roku 2007 i zasilała sportowe modele Lexusa.Konstrukcja zaawansowan technologicznie wyposażona w połączone układy wtrysku paliwa bezpośredniego D4-S oraz rozproszonego MPI.Silnik wykonany w całości z aluminium,posiada specjalną głowicę Yamaha z tytanowymi zaworami.


W ogólnej opinii uchodzi za bardzo trwały,jedynie występują drobne usterki osprzętu.Do najczęstszych trzeba zaliczyć awarię hydraulicznego napinaczna łańucha rozrządu ! Kolejną przypadłością jest pobór oleju około 0.5l na 1000 km ! Po za tym silnik może poszczycić się świetnymi osiągami,wysoką kultura pracy oraz bardzo dobra dynamiką.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 8-cylindrowy

Ilość zaworów: 32

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • awarie hydraulicznego napinacza łańcucha rozrządu
  • pobór oleju 0.5l na 1000km

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 8.6 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami