Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 4.7 V8 32V VVT-i 271KM-288KM 2UZ-FE był stosowany w latach 2003-2012 w samochodach typu SUV oraz pickup. Konstrukcja silnika wykonana z żeliwa -blok a głowica z aluminium, wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku zębatym. Ta odmiana została wyposażona w zmienne fazy rozrządu VVT-i.
Jednostka uchodzi za bardzo trwałą jednak posiada kilka słabych punktów. Potencjalny użytkownik powinien zwrócić uwagę na awaryjny hydrauliczny napinacz paska rozrządu oraz nie zbyt trwały sam pasek oraz pompa, które należy wymienić przy przebiegu 100 tys/km/! Poza tym silnik uważany jest za bardzo trwały oraz mało awaryjny, jedynym minusem jest dosyć duży apetyt na paliwo.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy spalin Euro 2/3
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |