Silniki Toyota R6 / V6 / V8 są stosowane w samochodach marki
Silnik Toyota 4.6 V8 32V D4 VVT-iE 347KM-387KM 1UR-FSE wszedł do produkcji w 2006 roku i zasila modele klasy wyższej Lexusa. Konstrukcja w całości wykonana z aluminium, wyposażona we wtrysk bezpośredni D4-S oraz rozrząd łańcuchowy. Silnik zaawansowany technologicznie, w którym występują systemy VVT-iE , ACIS oraz ETCS-i.
Wszystko to wpłynęło na bardzo dobre osiągi, wysoką kulturę pracy oraz świetną dynamikę. Jednostka uchodzi za trwałą, jednak występują usterki osprzętu takie jak awarie hydraulicznego napinacza łańcucha rozrządu czy elektronicznego układu przepustnicy ETCS-i. Poza tym użytkownicy sygnalizują dosyć spory pobór oleju ok. 0.5 l / 100 km !!!
Opinia:
SUPER limuzyna.Mam GS 460-347 KM przebieg 98000 oleju bierze 1litr na 10 000.Silnik pracuje bez wibracji i świetnie się wkręca na obroty.Przyspieszenie więcej niż wystarczające:)
10.0/10
8.0/10
10.0/10
Zalety:
Aksamitna i cicha praca silnika,bajka
Wady:
Jak na razie brak:)Prawie nie słychać pracy silnika:))