Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.0 12V SCe 67KM GPF B4D wszedł do produkcji w roku 2022 i zasila modele Dacia Sandero III, Dacia Logan III a także Renault Clio V i bliźniacze Mitsubishi Colt VII. Jest to kolejna odmiana tej jednostki seryjnie wyposażona w filtr cząstek stałych GPF .Silnik trzycylindrowy, wolnossący z wtryskiem wielopunktowym sprzężony z 5-biegową manualną skrzynią biegów został wykonany z aluminium oraz karbonu i grafitu.
Jest to klasyczny budżetowy silnik do modeli zdecydowanie przeznaczonych do użytku miejskiego. Jednostka wyposażona w system stop&start oraz wspomniany filtr GPF co pozwoliło na uzyskanie wygórowanych norm spalin Euro6d Dodatkowo silnik posiada system odzyskiwania energii podczas hamowania.Energia która jest zgromadzona w akumulatorze za pomocą alternatora wspomaga ponowne uruchamianie silnika.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |