Renault

Silnik Renault 1.0 TCe 110KM-114KM GPF H5Dt

1986
Silnik Renault 1.0 TCe 110KM-114KM GPF H5Dt

Silniki Renault TCe / SCe / VVT są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault
  • Mercedes Benz

Silnik Renault 1.0 TCe 114KM GPF H5Dt wszedł do produkcji w roku 2020 i zasilał modele Renault Megane IV FL. Silnik trzycylindrowy turbodoładowany z  wtryskiem bezpośrednim seryjnie wyposażony  w filtr cząstek stałych GPF.


Jednostka może pochwalić się niezłą dynamiką, co pozwala na szybki start jak również  bezproblemowe przyspieszenie przy wyprzedaniu. Na duży plus trzeba zaliczyć niski poziom spalania oraz wysoką kulturę prace jak na jednostkę 3-cylindrową.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • przyzwoita kultura prac
  • dobra dynamika
  • turbosprężarką
  • nisiki poziom spalania

Wady

  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W30/RN17, wymiana po 30.000 km
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

56%
0%
8%
3%
8%
3%
22%
Suma głosów: 36

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię