Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.0i 16V o mocy 128 lub 147KM to odmiana z rodziny B, która miała zastosowanie od 1996 roku w modelu Honda CR-V. Konstrukcja rzędowa DOHC w której nie zastosowano zmiennych faz rozrządu VTEC. Jednostka w opinii użytkowników uchodzi za bardzo trwałą z niską awaryjność co powala na pokonanie dużych przebiegów bez większych awarii. Na plus trzeba zaliczyć bardzo dobra dynamikę oraz poprawną kulturę pracy, po stronie minusów trzeba zapisać wysoki poziom spalania zwłaszcza w jeździe miejskiej.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.0) |
| Trwałość | 8.0/10 |
| Utrzymanie | 6.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |