Ford

Silnik Ford 1.2 12V Ti-VCT 85KM Dragon

5985
Silnik Ford 1.2 12V Ti-VCT 85KM Dragon

Silniki Ford R3 Ti-VCT są stosowane w samochodach marki

Silnik Ford 1.2 12V Ti-VCT 85KM to najnowsza konstrukcja koncernu Ford która weszła do na rynek w 2018 roku. Jednostka wchodzi w skład nowej rodziny silników Dragon  o  pojemnościach 1.2 l oraz 1.5 l która będzie powoli zastępować starsze odmiany.Konstrukcja nowoczesna 3-cylindrowa wolnossąca wykonana z aluminium przez co  jest lżejsza co przekłada się na lepsze osiągi oraz niższe spalanie.W silniku zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne takie jak podwójny niezależny układ zmiennych faz rozrządu Ti-VCT który zapewnia szybszą reakcję przepustnicy oraz niższy poziom zużycia paliwa.


W jednostce wprowadzono nowsze rozwiązania układu rozrządu,mianowicie pasek pracuje w oleju co pozwala na zmniejszenie tarcia i obniża poziom hałasu.Również cały układ korbowodowy został specjalnie zaprojektowany aby wyeliminować wszelkie drgania i poprawić kulturę pracy 3-cylindrowej jednostki.Na uwagę zasługuję zastosowanie oddzielnej cewki na każdy cylinder ułatwia to lepszy rozruch zwłaszcza na zimnym silniku Podsumowując,silnik 1.2 to bardzo zaawansowana konstrukcja o dobrych parametrach,wysokiej kulturze pracy oraz niskim poziomie spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra elastyczność
  • niskie spalanie

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

77%
0%
0%
0%
0%
0%
23%
Suma głosów: 13

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami