Ford

Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 65KM Fox

4551
Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 65KM Fox

Silniki Ford Ti-VCT / Duratec Ti-VCT są stosowane w samochodach marki

  • Ford

Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 65KM to nowoczesna konstrukcja napędowa Ford Motor Company wprowadzona na rynek w 2012 roku. Jest to jednostka EcoBoost 1.0 z której została usunięta turbosprężarka co pozwoliło na stworzenie odmiany wolnossącej z oznaczeniem Ti-VCT. W odróżnieniu do wersji doładowanej w której znajdziemy wtrysk bezpośredni tu zastosowano wtrysk wielopunktowy, poza tym konstrukcje są identyczne. Trzeba nadmienić że silnik został wyposażony we zmienne fazy rozrządu co przekłada się na dużo wyższą kulturę pracy.Użytkownicy chwalą jednostkę za niskie spalanie dużą trwałość oraz znikomą awaryjność co przekłada się małe koszty użytkowania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie spalanie
  • przyzwoita kultura pracy

Wady

  • słaba dynamika

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 240.000 km lub 10 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Motorcraft 5W20, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami