Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 80KM to nowoczesna konstrukcja napędowa Ford Motor Company wprowadzona na rynek w 2012 roku. Jest to jednostka EcoBoost 1.0 z której została usunięta turbosprężarka co pozwoliło na stworzenie odmiany wolnossącej z oznaczeniem Ti-VCT.
W odróżnieniu do wersji doładowanej w której znajdziemy wtrysk bezpośredni tu zastosowano wtrysk wielopunktowy, poza tym konstrukcje są identyczne.Trzeba nadmienić że silnik został wyposażony we zmienne fazy rozrządu co przekłada się na dużo wyższą kulturę pracy w porównaniu do podobnych jednostek.Użytkownicy chwalą jednostkę za niskie spalanie dużą trwałość i znikomą awaryjność co przekłada się małe koszty użytkowania.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |