Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chevrolet 2.0 16V D-TEC o mocy 121KM został skonstruowany przez firmę Holden na bazie jednostki GM 2.0 ECOTEC.
Słabsza odmiana była stosowana w Daewoo Tacuma a później w Chevrolecie Rezzo. Na rynku występuję także wersja 133-konna tego silnika.
Silnik uchodzi za trwały i niezawodny. Użytkownicy chwalą sobie również dynamikę.
Niestety poziom zużycia paliwa jest wysoki. Producent deklaruje średnie spalanie na poziomie 9l/100km jednak w praktyce w kilkunastoletnich modelach trzeba się liczyć z wynikami wyższymi o 2-3l/100km.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (7.7) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |