Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chevrolet 1.4 16V E-TEC II 94/95KM o oznaczeniu L14 był montowany w takich samochodach jak Chevrolet Aveo T200, Laccetti czy Nubira J200.
Rodzina silników E-TEC wbrew powszechnym opiniom nie jest odpowiednikiem silników ECOTEC Opla, jednak na niektóre z rozwiązań koncernu GM firma Deawoo uzyskała licencje.
Jednostki E-TEC zostały opracowane w niemieckim ośrodku technicznym Daewoo a produkowane były wyłącznie w fabryce w Bupyeong. W 1997 roku wraz z pojawieniem się na rynku modelu Lanos zostały one zaktualizowane. Na polskim rynku odmiana 1.4 16V była jedną z najczęściej spotykanych w autach Chevroleta po tym jak zniknęła marka Daewoo.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |