Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chevrolet 1.0 16V M-TEC II wprowadzono na rynek w 2009 roku wraz z rozpoczęciem produkcji drugiej generacji Chevroleta Spark.
W porównaniu z poprzednimi silnikami M-TEC w nowych jednostkach wprowadzono wiele zmian. Silnik ma 16 zaworów a rozrząd napędzany jest łańcuchem. Moc podniesiono do 68KM.
Silnik mimo nowoczesnej konstrukcji uchodzi za trwały i niesprawiający większych problemów. Narzekać można na dynamikę, która nawet w samochodzie takim jak Chevrolet Spark jest niewystarczająca i nie pozwala na sprawne poruszanie się w trasie. Silnik odwdzięcza się jednak niskim poziomem spalania zbliżonym do danych, które podaje producent.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |