Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.0i 6V SOHC G10A o mocy 53KM znajdziemy w samochodzie Suzuki Swift III z lat 1996-2004. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 500 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 90.000km.
Jednostkę trapią drobne awarie (przeważnie z racji dużych przebiegów), takie jak awarie alternatora oraz uszczelki pod głowicą. Jednak nie jest to duży problem ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a silnik jest łatwy w naprawie. Atutem jednostki jest jej trwałość i niski poziom spalania oraz niezła dynamika.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 6
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (7.6) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |