Suzuki

Silnik Suzuki 1.1i 16V SOHC 63KM F10D

357
Silnik Suzuki 1.1i 16V SOHC 63KM F10D

Silniki Suzuki SOHC / DOHC / V6 są stosowane w samochodach marki

  • Suzuki
  • Opel

Silnik Suzuki 1.1i 16V SOHC 63KM F10D skonstruowany przez Suzuki Maruti w Indiach, zadebuitował w 2001 roku w modelu Maruti Wagon -R.Jednostka czterocylindrowa w całości wykonana z żeliwa wyposażona została we wtrysk wielopuktowy .Konstrukcja zbliżona do odmiany 1.0 F10A w której wprowadzono szereg modyfikacji.


Od 2002 roku zasilał model segmentu A Suzuki Alteo w którym sprawdzał się bardzo dobrze.Niewątpliwie jego atutem jest duża trwałość oraz niski poziom spalania,na minus trzeba zapisać słabą dynamikę oraz przeciętną kulturę pracy.W 2010 roku silnik został wycofany z produkcji ze względu na brak spełnienia norm spalin Euro 4,a jego następcą został silnik z rodziny K.

Popularne silniki tego producenta


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • nskie spalanie

Wady

  • słaba dynamika
  • przeciętna kutura pracy

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60 tys/km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.6 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami