Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.1i 16V SOHC 63KM F10D skonstruowany przez Suzuki Maruti w Indiach, zadebuitował w 2001 roku w modelu Maruti Wagon -R.Jednostka czterocylindrowa w całości wykonana z żeliwa wyposażona została we wtrysk wielopuktowy .Konstrukcja zbliżona do odmiany 1.0 F10A w której wprowadzono szereg modyfikacji.
Od 2002 roku zasilał model segmentu A – Suzuki Alto, w którym sprawdzał się bardzo dobrze. Niewątpliwie jego atutem jest duża trwałość oraz niski poziom spalania. Na minus trzeba zapisać słabą dynamikę oraz przeciętną kulturę pracy. W 2010 roku silnik został wycofany z produkcji ze względu na brak możliwości spełnienia norm spalin Euro 4 a jego następcą został silnik 1.0 DOHC z rodziny K.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |