 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik Volkswagen 2.4 V6 24V VVT o mocy 177KM i oznaczeniu BDW jest to jednostka z rodziny EA837 stosowana w Audi A6 C6 od 2004 do 2008 roku. W odróżnieniu od poprzednika z rodziny EA835, w którym był pasek rozrządu, w tym zastosowano łańcuch a także bezstopniowy układ zmiennych faz rozrządu. Kierowcy użytkujący auta z tym silnikiem nie mogą narzekać na jego kulturę pracy, elastyczność oraz dynamikę, które są na bardzo dobrym poziomie.
 Silnik uważany jest za bardzo trwały i przy regularnym serwisie pokonuje kilkaset tysięcy kilometrów praktycznie bez usterek. Problematyczny może okazać się mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu, niestety nie jest on niezniszczalny a koszt jego wymiany nie należy do niskich. Powodem jest jego umiejscowienie w tylnej części silnika co wiąże się z wyjęciem silnika przy ewentualnej wymianie.
 Użytkownicy najczęściej sygnalizują problem z napinaczem rozrządu, który jest nader problematyczny, przyczyną może być nieregularny serwis zwłaszcza zaniedbanie interwału wymiany oleju. Poza tym silnik w opinii użytkowników uchodzi praktycznie za bezawaryjny, jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie, ponieważ w innym przypadku może to doprowadzić do awarii które są bardzo kosztowne.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 3) | (8.2) | 
| Trwałość | 9.7/10 | 
| Utrzymanie | 8.3/10 | 
| Dynamika | 6.7/10 |