Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volkswagen 3.0 V6 24V TFSI z rodziny EA837 o mocy 272 lub 290KM zasilał samochody Audi w latach 2008-2016. Jest to nowoczesna konstrukcja z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w doładowanie za pomocą kompresora. Te rozwiązania przekładają się bardzo dobre osiągi oraz przyzwoity poziom spalania na poziomie 10l/100km.
Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dopracowana pod każdym względem. Musimy pamiętać, że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części mogą być drogie. Nie specjalnie silnik jest zalecany do montażu instalacji LPG. Jeżeli już się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona, w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem jednostki. Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny, trzeba jednak pamiętać o regularnym serwisie ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do kosztownych awarii.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Kody silnika: CJTC/CJWC/CMUA/CTUC/CTVA/CAJA/CGXA/CGWA/CREG
| Średnia (głosów: 2) | (9.2) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.5/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |