Alfa Romeo
			
			
				
				BMW Seria M
			
			
				
				BMW Seria N
			
			
				
				BMW Twin Power
			
			
				
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				
				Chrysler
			
			
				
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				
				Ford Zetec
			
			
				
				Ford Duratec
			
			
				
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				
				Hyundai / Kia
			
			
				
				Jaguar / Land Rover
			
			
				
				MZR Serii Z/L
			
			
				
				Serii B/F/K
			
			
				
				SkyActiv-G/X
			
			
				
				R3/R4/R6
			
			
				
				V6/V8/V12
			
			
				
				Mitsubishi
			
			
				
				Nissan
			
			
				
				Opel
			
			
				
				PSA EW/ES
			
			
				
				PSA TU/XU
			
			
				
				PSA VTi/PureTech
			
			
				
				Renault
			
			
				
				Suzuki
			
			
				
				Toyota
			
			
				
				FSI
			
			
				
				MPI
			
			
				
				TSI
			
			
				
				Volvo
			
		Silnik Volkswagen 3.0 V6 24V TFSI z rodziny EA837 o mocy 272 lub 290KM zasilał samochody Audi w latach 2008-2016. Jest to nowoczesna konstrukcja z wtryskiem bezpośrednim wyposażona w doładowanie za pomocą kompresora. Te rozwiązania przekładają się bardzo dobre osiągi oraz przyzwoity poziom spalania na poziomie 10l/100km.
 Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem nie mogą narzekać na pracę tej jednostki, jest dopracowana pod każdym względem. Musimy pamiętać, że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części mogą być drogie. Nie specjalnie silnik jest zalecany do montażu instalacji LPG. Jeżeli już się zdecydujemy musi ona być dobrej klasy oraz idealnie zestrojona, w przeciwnym razie może grozić uszkodzeniem jednostki. Silnik w opinii użytkowników uchodzi za bezawaryjny, trzeba jednak pamiętać o regularnym serwisie ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do kosztownych awarii.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
Kody silnika: CJTC/CJWC/CMUA/CTUC/CTVA/CAJA/CGXA/CGWA/CREG
| Średnia (głosów: 2) | (9.2) | 
| Trwałość | 10.0/10 | 
| Utrzymanie | 7.5/10 | 
| Dynamika | 10.0/10 |