Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 1.8 16V DOHC 7A-FE o mocy 107, 110 lub 116KM miał zastosowanie w samochodach Toyota Corolla E11, Carina E, Avensis T22 oraz Celica T20. Konstrukcja 16-zaworowa z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem na pasku, którego interwał przypada na przebieg 150.000km – silnik bezkolizyjny. Jednostka bardzo trwała i nieprzysparzająca użytkownikom większych problemów. Atutem jednostki jest dobry dostęp do części oraz prosty serwis.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |