Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 1.3 12V SOHC EFI 75KM (2E-E) miała zastosowanie od 1990 roku w modelu Toyota Starlet P8. Ta odmiana pojawiła się na rynku już w 1985 roku i była stosowana do 1998 roku kiedy to została wycofana. Jednostka o bardzo prostej konstrukcji, z prostymi rozwiązaniami co przekłada się na niskie koszty użytkowania w razie awarii.
Silnik o oznaczeniu 2E-E posiada wtrysk wielopunktowy, w odróżnieniu od jego poprzednika, który był na gaźniku. Jego kultura pracy oraz dynamika nieznacznie się poprawiły jednak daleko im do ideału. Plusem jednostki jest jej trwałość i niskie koszty ewentualnych napraw oraz części, dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |