Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 1.0 12V Ti-VCT 65KM to nowoczesna konstrukcja napędowa Ford Motor Company wprowadzona na rynek w 2012 roku. Jest to jednostka EcoBoost 1.0 z której została usunięta turbosprężarka co pozwoliło na stworzenie odmiany wolnossącej z oznaczeniem Ti-VCT. W odróżnieniu do wersji doładowanej w której znajdziemy wtrysk bezpośredni tu zastosowano wtrysk wielopunktowy, poza tym konstrukcje są identyczne. Trzeba nadmienić że silnik został wyposażony we zmienne fazy rozrządu co przekłada się na dużo wyższą kulturę pracy.Użytkownicy chwalą jednostkę za niskie spalanie dużą trwałość oraz znikomą awaryjność co przekłada się małe koszty użytkowania.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |