Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chevrolet 0.8 M-TEC 51KM został oparty na bloku F8C konstrukcji Suzuki. Jednostka 3-cylindrowa jest rozwinięciem silnika S-TEC stosowanego w Suzuki Alto i Daewoo Tico. Na potrzeby użycia silnika w modelu Matiz a później Spark, podniesiono moc do 51KM i zastosowano wielopunktowy wtrysk paliwa.
Jednostka o prostej konstrukcji, uznawana za trwałą i niezawodną. Ewentualne naprawy są proste i nie wymagają dużego wkładu finansowego. Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG.
Ze względu na niską moc silnikowi brakuje dynamiki a poziom zużycia paliwa w porównaniu do pojemności jest dosyć wysoki.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 6
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |