Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 4.6 V8 32V D4 VVT-iE 347KM-387KM 1UR-FSE wszedł do produkcji w 2006 roku i zasila modele klasy wyższej Lexusa. Konstrukcja w całości wykonana z aluminium, wyposażona we wtrysk bezpośredni D4-S oraz rozrząd łańcuchowy. Silnik zaawansowany technologicznie, w którym występują systemy VVT-iE , ACIS oraz ETCS-i.
Wszystko to wpłynęło na bardzo dobre osiągi, wysoką kulturę pracy oraz świetną dynamikę. Jednostka uchodzi za trwałą, jednak występują usterki osprzętu takie jak awarie hydraulicznego napinacza łańcucha rozrządu czy elektronicznego układu przepustnicy ETCS-i. Poza tym użytkownicy sygnalizują dosyć spory pobór oleju ok. 0.5 l / 100 km !!!
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |