Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Daewoo 2.0 R6 24V 144KM XK620 był stosowany w latach 2006-2014 w modelu Chevrolet Epica.Konstrukcja opracowana przez koncern Daewoo przy współpracy firmy Porsche.Silnik 6 cylindrowy z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem opartym na łańcychu wyposażony w system VIS (Variable Intake System -zmeinny system geometrii wlotu.Jednsotak może poszczycić się bardzo dobrą dynamiką wysoką kulturą pracy oraz niezłymi osiągami.Niestety jest obarczona poważnymi usterkami takimi jak awarie napinacza łańcucha rozrządu,układu chłodniczego oraz najbardziej znanym problemem z pompą olejową.Również musimy pamiętać o słabej dostępności części zamiennych oraz problematycznym serwisie.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |