Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.4 R5 20V DOHC 170KM B5254S występował w modelach Volvo 850, S70, V70 i C70 w latach 1995-2000 pod oznaczeniem 2.5 20V. Jednostka wykonana w całości z aluminium wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na pasku. W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały i bez większych problemów pokonuje przebiegi 400 tys. km.
Jednak posiada swoje słabe punkty, do których trzeba zaliczyć liczne awarie osprzętu, termostatu, pompy paliwa czy awarie uszczelki wału korbowego oraz pompy oleju. Każdy użytkownik powinien pamiętać o wymianie paska rozrządu nie później niż co 75 tys km. Poza tym silnik może poszczycić się dobrą dynamiką, wysoką kultura pracy oraz niezłymi osiągami.
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 20
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |